BINGO FREAKY
+5
iemma
Yasmins
Roser
Lotiopep
campaxic
9 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: BINGO FREAKY
Ahir vam acordar:
- Sopar tots al camp (Pa amb tomàquet i tal) cap a les 21h.
- Direm als del 639 que el bingo començarà cap a les 23h.
- Mentre estiguem jugant haurà d'estar la sala tancada i no podrà haver-hi mirons (o es participa o res).
- Només hi haurà premi al bingo (El pot que s'hagi recollit d'haver pagat 1€ el cartró).
- Sopar tots al camp (Pa amb tomàquet i tal) cap a les 21h.
- Direm als del 639 que el bingo començarà cap a les 23h.
- Mentre estiguem jugant haurà d'estar la sala tancada i no podrà haver-hi mirons (o es participa o res).
- Només hi haurà premi al bingo (El pot que s'hagi recollit d'haver pagat 1€ el cartró).
campaxic- Nombre de missatges : 15
Registration date : 20/11/2007
Campa, he trucat a ton cosi per dir-los l'hora que comencem i que fossin puntuals. Dilluns no va poder demanar la sala, pero ho fara dema dijous. M'ha demanat que si necessitavem alguna cosa. No he sabut respondre'l. Suposo que ja ho tenim tot, pero m'ha comentat que si necessitavem taules. Ara em balla el cap perque no se si ja n'hi han a la sala anexa o si les hem de demanar al ricky. A veure si saps com va aixo.
Tambe m'ha dit que acabava de parlar amb el Ricky i que no sabia res de res. Dema sens falta hem de parlar amb ell i encarregar el sopar (la Raquel diu que seran entre 5 i 8 de viladecans, oi que nomes haviem comptat amb dos?). Si vols t'acompanyo a la tarda (la gemma segur que tambe s'apunta, que ja haura tornat de sallente).
De totes maneres dema et truco.
Tambe m'ha dit que acabava de parlar amb el Ricky i que no sabia res de res. Dema sens falta hem de parlar amb ell i encarregar el sopar (la Raquel diu que seran entre 5 i 8 de viladecans, oi que nomes haviem comptat amb dos?). Si vols t'acompanyo a la tarda (la gemma segur que tambe s'apunta, que ja haura tornat de sallente).
De totes maneres dema et truco.
Hola Pep, avui parlaré amb mon cosí pq ahir em va enviar un sms preguntant si fariem segur el bingo i per a saber com funcionava i tal.
Pel que fa al sopar, avui ho tenim una mica xungo per a a anar a parlar amb el riky. És que estem pintant l'habitació del Pol i a la tarda hem de baixar a comprar. Hi podríeu anar vosaltres?
Si us plau Pep, m'ho podries confirmar per sms, és que no sé si en tot el dia tornaré a mirar el fòrum.
Apa doncs, ens veiem!!
Pel que fa al sopar, avui ho tenim una mica xungo per a a anar a parlar amb el riky. És que estem pintant l'habitació del Pol i a la tarda hem de baixar a comprar. Hi podríeu anar vosaltres?
Si us plau Pep, m'ho podries confirmar per sms, és que no sé si en tot el dia tornaré a mirar el fòrum.
Apa doncs, ens veiem!!
Bé, a mi només em cal afegir una cosa per al Bingo Freaky de demà: Recordeu que caldria portar música per a després fer festeta.
Una abraçada a totes i a tots i no estudieu gaire per a demà.
Una abraçada a totes i a tots i no estudieu gaire per a demà.
People, nosaltres arribarem tard però compteu amb nosaltres! per cert, crec q despres de la propaganda q he fet tambe s'apunta la yolanda. Per tant, serem tres!!
Ningú treballa aquests dies???
Ningú treballa aquests dies???
Laura- Nombre de missatges : 8
Jo no treballo!!!!! Quin avorriment, Laura. Tens tanta sort de treballar tant...
Recordeu tothom:
21'00h sopar al bar del camp
23'00h Bingofriky
??'?? h Festa
- El Ricky ens deixa l'equip.
- He demanat sopar per a 20.
- Hi ha 10 taules mes les del bar. Hi ha cadires a dojo.
Em sembla que farem curt amb 50 "boletus".
Apa, a cascar-la
Recordeu tothom:
21'00h sopar al bar del camp
23'00h Bingofriky
??'?? h Festa
- El Ricky ens deixa l'equip.
- He demanat sopar per a 20.
- Hi ha 10 taules mes les del bar. Hi ha cadires a dojo.
Em sembla que farem curt amb 50 "boletus".
Apa, a cascar-la
jo tambe crec que farem curt amb 50 boletus!!! millor que sobrin bingus que no pas que faltin!!!! jo crec que vindra molta gent, perque ahir el ricky deia que ho estava dient a tothom!!!
I crec que hi hauria d'haver un premit per la linea. El que es podria fer es agafar els guanys i comprar ni que sigui una ampolla de cava (al ricky mateix). perque quan es fan els bingos, les linees tambe existeixen,noooo????
i depenent dels guanys, podriem agafar-ne una part i pagar una part (valga la redundancia) del sopar de cap d'any al fonsu!!!!
he dit!!!
I crec que hi hauria d'haver un premit per la linea. El que es podria fer es agafar els guanys i comprar ni que sigui una ampolla de cava (al ricky mateix). perque quan es fan els bingos, les linees tambe existeixen,noooo????
i depenent dels guanys, podriem agafar-ne una part i pagar una part (valga la redundancia) del sopar de cap d'any al fonsu!!!!
he dit!!!
iemma- Nombre de missatges : 36
Jo tinc cava aki casa si voleu que porti una ampolla es anna de codorniu, es de les paneres de l'albert que mai s'acaben jeje.
Roser- Nombre de missatges : 28
Jo crec que per ser la primera vegada que fem el bingo Freaky més val fer-lo per a un nombre raonable de gent que no pas enganxar-nos els dits fent-lo tant a la grande.
A més, en el cas que hi hagués més gent (Que jo no ho tinc molt clar pq 50 penso que ja són bastants) la gent poden comprar el cartró entre dos i apuntar-se al joc per equips.
Pel que fa a les línies, com vulgueu. Em sembla perfecte lo de l'ampolla de cava de la Roser i l'Albert. Pel que fa a lo d'apartar algo de diners per al sopar de Fi d'Any doncs potser ens ho hauríem de parlar entre tots quan estiguem sopant i decidim.
A més, en el cas que hi hagués més gent (Que jo no ho tinc molt clar pq 50 penso que ja són bastants) la gent poden comprar el cartró entre dos i apuntar-se al joc per equips.
Pel que fa a les línies, com vulgueu. Em sembla perfecte lo de l'ampolla de cava de la Roser i l'Albert. Pel que fa a lo d'apartar algo de diners per al sopar de Fi d'Any doncs potser ens ho hauríem de parlar entre tots quan estiguem sopant i decidim.
Bueno jo l'agafo i despres decidim, ale ens veiem akesta nuit
Roser- Nombre de missatges : 28
Estic d'acord amb el Campa. Mes val anar en compte i si de cas un altre cop ja ho fem mes a lo grande, partint de l'experiencia.
Roser, per mi molt be lo del cava.
Apa, fins aquesta nit.
Roser, per mi molt be lo del cava.
Apa, fins aquesta nit.
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum