Beguestants
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CAMINANTE NO HAY CAMINO

4 participantes

CAMINANTE  NO HAY CAMINO Empty CAMINANTE NO HAY CAMINO

Missatge  Esther Dt Gen 22, 2008 8:16 pm

Hola, nois!!!!
per fi!!! per fi m'he aclarit una mica (una mica!!) i puc fer les meves aportacions.....és casi com un propòsit d'any nou que ja he complert (li he promés al pep (gràcies pep!!!) que escriuria alguna cosa cada setmana!! buf!! ho intentaré!!
per començar i traient un tema "latente".....

QUI S'APUNTA A VENIR A MONTSERRAT A PEU?? Serà el primer cap de setmana d'abril després just de setmana santa!!! jo això sí que m'ho he proposat com a propòsit d'any!!! i com a penitència!!!

vinga apunteu-vos!!! que a l'estiu molta gent va dir que sí amb la boca petita!!!!!!
jo em començaré a entrenar a partir de la setmana que vé.....qui vulgui entrenar-se, o posar-se en forma, o simplement sortir a caminar una estoneta durant el cap de setmana ja ho sap!!!!!!!

MONTSERRAT FOREVER!!! VISCA LA MORENETA!!!!!!!!! ANEM A FER PENITÈNCIA, QUE ENS PORTARÀ SORT!!!!!!

Podríem fer una llista i numerar-nos, jejeje!!!

1.-esther

Esther

Nombre de missatges : 8
Registration date : 03/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

CAMINANTE  NO HAY CAMINO Empty Ande, ande, tira pa lante!!!

Missatge  Laiets Dc Gen 23, 2008 11:06 am

Bueno, bueno torna a sortir el clasic de cada any: Montserrat a peu!!!
Esthertxu, tu ja saps que amb naltros pots contar-hi! Nosaltres farem l'entrenament desde aquí la Sierra que es molt maca!

2. Txema
3. Laiets

Laiets

Nombre de missatges : 18
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

CAMINANTE  NO HAY CAMINO Empty Re: CAMINANTE NO HAY CAMINO

Missatge  Roser Dc Gen 23, 2008 11:53 am

Jejeje, bueno churrys ja sabeu el que dire no???
Roser
Roser

Nombre de missatges : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  iemma Dj Gen 24, 2008 10:49 pm

4. gemma
jo m'apunto!!!! que hauria de tornar a ser verge i pura...!!!!!
esther. ja em diras quan vols anar a fer l'entrenu!!!!!

iemma

Nombre de missatges : 36

Tornar a dalt Ir abajo

CAMINANTE  NO HAY CAMINO Empty JA HEM FET EL CAMINO!!

Missatge  Esther Dv Mar 28, 2008 9:53 pm

Hola nois!!!!!
ja em fet el camino!!! semblava impossible però ho hem aconseguit!!! plantant cara a les inclemències meteorològiques!! ens ha fet vent, ens ha plogut, ens ha nevat....... tenim encara més mèrit!!!!

ens ho hem passat molt bé, ho hem disfrutat molt, de debó que és una experiència totalment recomanable!!! i crec que només amb una mica d'entrenament és bastant assequible!!!!!!! si algú s'apunta.....ja ho sabeu!! en breve farem la segona expedició, jeje!!!! i ja sabeu a veure si s'apunta algú més!!!!!!
de fet, ens ho hem passat molt bé, hem tingut moments de riure, de cantar, de bufar, de "baixón" ...hem pujat, hem baixat, hem planejat, hem conegut gent........jo realment vaig tenir dos moments molt crítics: un quan estàvem caminant al costat de la carretera, portava una bona estona plovent, feia molt fred, estava molt núvol i vèiem a la carretera les màquines llevaneu (NO PRESAGIAVA RES BO!!!!) i els conductors ens miraven amb una barreja d'estupor i incredulitat (pensant: s'han tornat bojos!!!!). i un altre moment l'últim dia, nevava i molt, de costat, feia vent i et picava la neu a la cara, feia tres hores que caminàvem, estavem a mitat d'etapa i no teníem possibilitat de parar en les següents 3 hores (no hi havia pobles)...per un moment vaig pensar de tirar-me a terra, que segur que em lesionava i així segur que m'havien de venir a buscar!!!!!!!!! però llavor va deixar de nevar i va sortir el sol!!!!!!!! nostru senyor???? santiago??? la verge??? sort????

i per si no fós poc!! demà anem a fer més penitència a MONTSERRAT!!! bueno, jo repeteixo que el meu objectiu és arribar a Collbató i la pujada ja veurem!!!! ja us explicarem també com ha anat!!!

Esther

Nombre de missatges : 8
Registration date : 03/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt