ja es primavera!!!
2 participantes
Pàgina 1 de 1
ja es primavera!!!
hola, colla!!!!!!
què ens està passant que últimament no hi ha aportacions al fòrum????
aix!! i perque no sigui dit, eh pep?? (els propòsits són els propòsits i jo ja en porto 3 de 4!!!!) ...
què us sembla fer una caminadeta per aquest entorn tan mervaellos que tenim daquí a unes setmanes (és un triple objectiu: ens posem en forma per loperación bikini, ens posem morenos/nes, ens veiem i gaudim del temps!!!)??? el cap de setmana del 19 i 20???? jo proposo el dissabte 19 al matí, fer una caminadeta de 3 a 4 horetes de tranki i després fem el vermut (així qui no volgui/pugui caminar pot venir al vermut) i fins i tot podem anar a dinar plegats!!
què us sembla??
què ens està passant que últimament no hi ha aportacions al fòrum????
aix!! i perque no sigui dit, eh pep?? (els propòsits són els propòsits i jo ja en porto 3 de 4!!!!) ...
què us sembla fer una caminadeta per aquest entorn tan mervaellos que tenim daquí a unes setmanes (és un triple objectiu: ens posem en forma per loperación bikini, ens posem morenos/nes, ens veiem i gaudim del temps!!!)??? el cap de setmana del 19 i 20???? jo proposo el dissabte 19 al matí, fer una caminadeta de 3 a 4 horetes de tranki i després fem el vermut (així qui no volgui/pugui caminar pot venir al vermut) i fins i tot podem anar a dinar plegats!!
què us sembla??
Esther- Nombre de missatges : 8
Registration date : 03/12/2007
Re: ja es primavera!!!
benu, a mi lo del vermut i dinar molt be. La caminada... em penso que no.
Vaig a fer "dissabte" del forum, que esta ple de pols.
apa.
Vaig a fer "dissabte" del forum, que esta ple de pols.
apa.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum