Beguestants
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

TEMAS A CONCRETAR

4 participantes

Ir abajo

TEMAS A CONCRETAR Empty TEMAS A CONCRETAR

Missatge  Roser Dg Des 02, 2007 4:29 pm

Bon dia a tots!!!


Que tal?? Com va anar la manifestació???



Us escric per veure si concretem temes que ja estem al desembre i tenim varies activitats pendents aquest mes.



Bingo Freaky



La majoria de gent esta d’acord que es fagi el divendres 28 de desembre no???



Si voleu es fa un altre esquesta entre els dies més votats???



Amic Invisible



També he vist que el dia 31/12 es el més votat pero si voleu es pot fer una esquesta entre el dia 24/12, 28/12 i 31/12.

Si al final el Bingo Freaky es fa el dia 28/12, també es pot aprofitar i fer lo del regalet de l’amic invisible, no???



Sopar Cap d’any



Lo que estar clar es que volem sopar tots junts no?? Decidim el lloc:



1- Casa Campa-Vero

2- Tropic

3- Fons’u
Roser
Roser

Nombre de missatges : 28
Age : 43
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TEMAS A CONCRETAR Empty Re: TEMAS A CONCRETAR

Missatge  campaxic Dg Des 02, 2007 6:39 pm

Hola a tothom, escrivim per a informar que estem d'acord en fer el Bingo Freaky el dia 28. De fet, ja l'estem començant a preparar. Ara bé, on el fem?? A casa d'algú o intentem fer-lo a algun lloc com la Sala Annexa??

Pel que fa a Fi d'Any jo ja vaig dir que em faria molta il·lusió fer-lo a casa perque són els meus 30 i, a més, és l'últim Fi d'Any sense "xurumbele".

Bé, a veure que anem decidint que jo ja estic nerviòs per anar tancant temes.

Siau!!
campaxic
campaxic

Nombre de missatges : 15
Age : 46
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TEMAS A CONCRETAR Empty Re: TEMAS A CONCRETAR

Missatge  Lotiopep Dl Des 10, 2007 4:55 pm

el dia mes votat pel bingofriky es el 28, per aixo sembla clar que ja tenim el dia. A mi m'agradaria fer-ho en un lloc grandet com la sala anexa i obert a tothom, pero s'hauria d'organitzar aixo per a que no tinguessim ensurts amb gent que no es de la colla. Estaria be quedar un dia per organitzar-ho. Dissabte que ve a la tarda???
Respecte al sopar de cap d'any... a mi em va be de fer-ho a cal campa, pero s'ha de fer de tal manera que ningu no quedi exclos per fer-ho alli.
Lotiopep
Lotiopep
Admin

Nombre de missatges : 94
Age : 50
Registration date : 19/11/2007

https://beguestants.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

TEMAS A CONCRETAR Empty Re: TEMAS A CONCRETAR

Missatge  campaxic Dl Des 10, 2007 8:56 pm

BINGO FREAKY: La Vero i jo ja tenim preparat el bingo (Les cançons i els cartronets). Naltros estem d'acord amb el Pep en fer-ho en un lloc grandet com la Sala Annexa. Si ho volem fer allà s'haurà de fer la instància a l'Ajuntament per a demanar-la. També es podria parlar amb algú del 639 per a organitzar-ho a través d'ells i fer-ho més extensiu. Pel que fa a quedar dissabte a la tarda naltros tenim gent a dinar i no sabem a quina hora acabarem. En el cas que es quedi ja avisaríem quan poguéssim anar-hi.

SOPAR FI D'ANY: Veient que les meves propostes generen mal de caps hem decidit (Molt a contra cor, comptant que a mi em feia molta il·lusió) que el millor serà retirar la proposta de fer-ho aquí a casa i afegir-nos al que deia la majoria de fer-ho en algun lloc com ara el Tròpic. El que passa que ara mateix si ens ha de costar 40€ o 50€ per persona no vindrem. Ara mateix el pressupost, com us podeu imaginar, el tenim centrat en altres coses.
campaxic
campaxic

Nombre de missatges : 15
Age : 46
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TEMAS A CONCRETAR Empty Re: TEMAS A CONCRETAR

Missatge  iemma Dc Des 12, 2007 3:29 pm

huoles, gent!!!
Ultimes novetats pel sopar de cap d'any: el tropic està tancat!!!
Ahir, amb l'esther vem anar a fer un cafetolis al fonsu i ens va dir que si voliem, ens llogava el local. El preu serien 250 Eurus. Si som molts, sortiria pagar poquet (hem comptat entre 12 i 15 euricus per cap). I com més fóssim, menys pagariem!!!).
Havém pensat que podríem fer amanides i truites de primer (fer-les o comprar-les, a decidir). I de segon, podem fer com l'any passat, en plan pollastre farcit amb alguna salseta o similar.
El fonsu ens va dir que podriem fer servir cafetera per després de sopar. penseu que allà tenim tele i la música. Si ens decidim per anar allà, ja ho concretarem tot!!!
A l'hora de muntar i desmontar, no hi veig massa problemes, ja que les taules ja estan muntades. Si fem servir plats, gots... de plàstic, recollir seria un momentet i nonmés faltaria escombrar (que jo, si vaig beguda, segur que ho faig!!!! que ara m'ha donat per això sempre que vaig al camaguei a Sallent!!!)
A mi em sembla que només ens queda aquesta opció!!!!
Si us plau, digueu què us sembla, que se li hauria de dir algo al joan!!!
Si algu te una altra idea, que ho digui ara o calli per sempre!!!
I si algú vol avisar a més gent,. que ho faci!!
Aviseu a la carrere, gris, inés i sergi, ... i algun noiet guapo, ric i solter i en edat de merèixer!!!!

iemma

Nombre de missatges : 36
Age : 44
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TEMAS A CONCRETAR Empty Re: TEMAS A CONCRETAR

Missatge  Lotiopep Dc Des 12, 2007 4:24 pm

Em sembla molt be aixo del fonsu. Jo tambe ho puc dir a la penya de viladecans. A mes, com que la iemma escombra (perque segur que anira pet! lol! ).
Lotiopep
Lotiopep
Admin

Nombre de missatges : 94
Age : 50
Registration date : 19/11/2007

https://beguestants.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

TEMAS A CONCRETAR Empty Re: TEMAS A CONCRETAR

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum