Beguestants
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

3 participantes

Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

Missatge  Lotiopep Dt Nov 20, 2007 2:27 am

Hola a tothom.
Ja tenim les entrades per anar a veure l'obra de teatre "Un roure". Aquestes son les dades d'interès:

On:
Teatre Club Capitol - Sala 2
La rambla, 138
Quan:
Dijous 22 de novembre a les 22'30
Preu:
15'00€ més 1,25 € de despeses de gestió (baja, la típica comissió camuflada de gestió! No meva eh!)
Qui:
Yasmina
Gemma
Cris
Uri
Skalets
Montse Amillano
Anna Bernadó
Campa
Vero
Marta
Raquel
Eva (ma germana)
Jo

Si per alguna cosa algú no pogues venir, que avisi amb temps per poder buscar algun subtitut (com va fer la Paicki el diumenge).

Veniu amb temps per poder-vos donar l'entrada. Per tal de baixar des de Begues podeu respondre a aquest "post" per posar-nos d'acord. Jo puc agafar cotxe, pero he de pasar a buscar a la Marta i la Raquel o sigui que hi cap una persona més.

Apa doncs, ja direu alguna cosa.


Editat per darrera vegada per el Dc Nov 21, 2007 12:54 am, editat 1 cop en total
Lotiopep
Lotiopep
Admin

Nombre de missatges : 94
Age : 50
Registration date : 19/11/2007

https://beguestants.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Re: Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

Missatge  Yasmins Dt Nov 20, 2007 2:17 pm

Hola gent! (bueno pep, perquè de moment em sembla que ets l'únic que pots llegir aquest missatge)

Jo dijous vindré directament al teatre perquè ja em quedaré a barcelona, però podríem quedar abans i anar a sopar un algo, que us sembla?
Yasmins
Yasmins

Nombre de missatges : 24
Age : 48
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Sopar previ al teatre

Missatge  Lotiopep Dt Nov 20, 2007 2:27 pm

Aixo ho estavem parlant amb l'anna ahir. Com que es a 2/4 d'onze i nosaltres pleguem a les 20'30 ens dona temps a baixar mes d'hora i fer un entrepà porahi. Passariem a buscar a les elfes de viladecans cap allà les 9 i a 2/4 de deu ja podriem ser davant del teiatru. Un cop alla, qui vulgui anem a fer un "tentempié".
Lotiopep
Lotiopep
Admin

Nombre de missatges : 94
Age : 50
Registration date : 19/11/2007

https://beguestants.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Re: Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

Missatge  iemma Dt Nov 20, 2007 3:10 pm

oleeeee!!!
ja soc una beguestanta!!!!!!!
a mi em sembla be quedar abans per anar a sopar!!!!

iemma

Nombre de missatges : 36
Age : 44
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Com quedem pel teatre...

Missatge  Lotiopep Dc Nov 21, 2007 7:09 pm

Demà és el gran dia del teatre. Hem pensat que podriem quedar a les 20'30 davant l'esglesia per omplir cotxes per anar juntets. Si sobres algun cotxe el deixariem a l'aparcament del videoclús.

Pels qui ja estiguin a BCN:

1. qui vulgui fer un entrepà que sapiga que els de begues estarem a les 21'30 davant del teatre per recollir a qui s'hi vulgui sumar.
2. sinó, a les 22'15h COM A MOLT TARD quedem a la porta del teatre. Siguem molt estrictes amb això ja que "moi" tindra les entrades i no estare disposat a perdre'm l'inici de l'obra per a donar l'entrada a algu que faci tard. O sigui que qui arribi tard no se com s'ho fara per entrar.

Apa doncs...
Lotiopep
Lotiopep
Admin

Nombre de missatges : 94
Age : 50
Registration date : 19/11/2007

https://beguestants.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Re: Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

Missatge  Yasmins Dj Nov 22, 2007 4:05 pm

Jo vindré directament al teatre a les 21.30 per anar a fer un antrepà o un algo. Per cert, ja sabem qui és l'actor convidat?
Yasmins
Yasmins

Nombre de missatges : 24
Age : 48
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Re: Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

Missatge  Lotiopep Dj Nov 22, 2007 5:30 pm

ni idea. A veure si ho descobreixo i sino... ja ho vaurem!
Lotiopep
Lotiopep
Admin

Nombre de missatges : 94
Age : 50
Registration date : 19/11/2007

https://beguestants.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Re: Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

Missatge  iemma Dv Nov 23, 2007 2:46 pm

bueno, espero que tothom hagi reflexionat sobre el que vem veure ahir (sobretot l'scalets, que tots vem sentir com roncava....)
per cert, que l'actor convidat... recordeu "la vida en un xip"? la serie de "la granja"? el ramonet?? primer el ramonet era l'actor jordi mollà, i al final el van substituir. Oi que era el d'ahir??? jo l'odiava, a aquest noi!!! es que ho feia tan malament!!!!
doncs oi que era el fenòmenu d'ahir????

iemma

Nombre de missatges : 36
Age : 44
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Re: Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

Missatge  Yasmins Dv Nov 23, 2007 4:38 pm

Home gemma! No siguis tan dura! Que el pobre noi hi va posar bona voluntat!!! I no va estar tan malament.... pobret. Jo no recordo a quina serie sortia però ara que ho dius si que potser era el substitut del Jordi Mollà, és clar, ara ho entenc tot, el pobre ja no ha fet mai més res de bó i és que les comparacions són odioses.

Per cert, podríem anar mirant calendari per la propera sortida teatral. Jo proposo Comeme el coco negro de la Cubana. En quan tingui un momentet ho penjo a les activitats del proper trimestre.
Yasmins
Yasmins

Nombre de missatges : 24
Age : 48
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Re: Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

Missatge  Lotiopep Dv Nov 23, 2007 4:50 pm

la veritat es que la funcio d'ahir a mi no em va agradar. Pero despres la meva germana em va estar fent unes reflexions que penso que se'ns van escapar. Penso que l'obra te molt d'intrinculis i funs i tot no estaria malament de tornar-la a veure, pero sabent quin actor ho fa. El d'ahir no ho va fer malament, pero potser si que depenent de qui hi va la cosa pot ser molt diferent.

Estic d'acord quepodriem anar a veure una altra. Ahir es va estrenar el nou musical de dagoll dagom a girona. Quan l'estrenin aqui potser estaria ve d'anar-hi.
Yasmins, penja-la.
Lotiopep
Lotiopep
Admin

Nombre de missatges : 94
Age : 50
Registration date : 19/11/2007

https://beguestants.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30 Empty Re: Un Roure (teatre) dijous 22 de novembre a les 22'30

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum