TALLER CHOPSTICKS
4 participantes
Pàgina 1 de 1
TALLER CHOPSTICKS
Próximament, és realitzarà un taller de chopsticks per tal de facilitar la internacionalització dels components del fòrum Beguestants.
La utilització dels chopsticks comporta tota una sèrie de moviments precisos lligats estretament a la cultura asiàtica.
Aquest taller requereix d'un nivell de pau interior elevat per tal de no tacar les estovalles.
Finalment hi haurà unes classes pràctiques al restaurant xinés 'La orquidea'.
Hi esteu tots convidats!
PD: aviat s'exposarà una foto per tal de poder comprovar la destressa dels participants
La utilització dels chopsticks comporta tota una sèrie de moviments precisos lligats estretament a la cultura asiàtica.
Aquest taller requereix d'un nivell de pau interior elevat per tal de no tacar les estovalles.
Finalment hi haurà unes classes pràctiques al restaurant xinés 'La orquidea'.
Hi esteu tots convidats!
PD: aviat s'exposarà una foto per tal de poder comprovar la destressa dels participants
Editat per darrera vegada per el Dj Nov 22, 2007 12:42 am, editat 2 cops en total
Laura- Nombre de missatges : 8
Registration date : 20/11/2007
Re: TALLER CHOPSTICKS
Coi Laura! M'he quedat amb les ganes de saber si aixo t'ho has inventat o es de debò. Tan bon punt tinguis mes detall obre un tema al trimestres corresponent.
Benvinguda al forum!
Benvinguda al forum!
He intentat penjar una foto però no he pogut!! Sol.licito ajut tècnic!!
He estat buscant com afegir imatges als posts, pero es un pel complicat. Aprofito per traslladar aquesta pregunta a la secció "funcionament del fòrum".
Laureta, dona mes detalls d'aixo del chopsticks, please. Es que em te molt intrigat!
Tal i com us vaig prometre, us adjunto una fotografia d'una alumma avantatjada. Així doncs algú s'anima??
molt maca la foto, pero.... pots donar mes info de que va aixo????? PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Tenint en compte la meva reconeguda "torpesa" jo crec que necessitaré més d'una sessió del Chopsticks aquest. Increible Laura, ara ja sabem que podem comptar amb tu de cara al futur, no només ets una crack de les conferencies sinó que també tens habilitats malabars!
Yasmins- Nombre de missatges : 24
Pep, si realment es lo de la foto, farem el ridicul, però riuriem una estona.
Raquel
Raquel
Raquel- Nombre de missatges : 2
sip raquel, pero encara no se que son! Per cert, felicitats per atrevir-te amb el forum!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum