EL LLIBERTÏ
3 participantes
Pàgina 1 de 1
EL LLIBERTÏ
Algú s'apuntaria per anar a veure "El llibertí" al Teatre Poliorama? Hi ha molta gent que m'ha dit que està molt bé i és molt divertida, es veu que rius molt. El dia més conòmic és dimarts a les 21.30 i costa 21€ a la platea i 17€ a l'amfiteatre. Així és com presenten l'obra:
"LES DONES ESTAN PER DAMUNT DELS HOMES, SÓN MISTERIOSES, MENYS ANIMALS. TENEN UN COS PREPARAT PER L'ENIGMA"
"LES DONES ESTAN PER DAMUNT DELS HOMES, SÓN MISTERIOSES, MENYS ANIMALS. TENEN UN COS PREPARAT PER L'ENIGMA"
Yasmins- Nombre de missatges : 24
Registration date : 20/11/2007
Re: EL LLIBERTÏ
Va veure un reportatge d'aquesta obra i m'han agafat moltes ganes de veure'l. Algu s'apunta???
Hola!!
He llegit no sé on que el dia 15 de juny s’acaba la representació de “El Llibertí” al Poliorama. Com que em sembla que alguns de vosaltres i volíeu anar, que us sembla si busquem un dijous per anar-hi? El dijous és el dia que fan descomptes per alguns col·lectius , si entreu a aquesta pàg. Web ho veureu.
Si algú s’anima digueu quin dia us va bé i mirem de posar-nos d’acord.
http://www.3xtr3s.com/ca/entradas/horarios.php?id=19
He llegit no sé on que el dia 15 de juny s’acaba la representació de “El Llibertí” al Poliorama. Com que em sembla que alguns de vosaltres i volíeu anar, que us sembla si busquem un dijous per anar-hi? El dijous és el dia que fan descomptes per alguns col·lectius , si entreu a aquesta pàg. Web ho veureu.
Si algú s’anima digueu quin dia us va bé i mirem de posar-nos d’acord.
http://www.3xtr3s.com/ca/entradas/horarios.php?id=19
Yasmins- Nombre de missatges : 24
ei, sorry, que no havia contestat!!!
em sembla que ja es un xic tard!!
m'apunto a la propera!!!!
em sembla que ja es un xic tard!!
m'apunto a la propera!!!!
iemma- Nombre de missatges : 36
Pàgina 1 de 1