Beguestants
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Benvinguts i benvingudes al fòrum que demanavem a crits!

Ir abajo

Benvinguts i benvingudes al fòrum que demanavem a crits! Empty Benvinguts i benvingudes al fòrum que demanavem a crits!

Missatge  Lotiopep Dt Nov 20, 2007 1:59 am

En el darrer sopar d'aniversari va quedar palès que teniem ganes de fer coses. Ens vam passar l'estona fent circular papers on proposàvem activitats i ens hi apuntàvem segons els nostres gustos.
Doncs és que resulta que hi ha una eina que ens pot ajudar moltíssim a desenvolupar idees sense haver de recórrer a interminables e-mails: el Fòrum (llegiu a l'estil de la Lloll quan presentava "el video").

A mesura que hi anem escrivint ens acostumarem al seu funcionament (jo m'he hagut de posar les piles de com va aixo de crear i gestionar un fòrum). Bàsicament, com heu pogut veure, la pàgina principal està dividida en trimestres (a part de "basket", que no tinc ni idea de que és, i de la benvinguda). El funcionament és molt fàcil. Simplement heu de seleccionar un dels trimestres. Un cop dins veureu el llistat d'activitats que nosaltres mateixos haurem creat (per crear una nova activitat heu de clicar a "NEWTOPIC"). Per llegir el contingut d'una activitat només cal que la cliqueu per entrar-hi i un cop dins podeu respondre clicant a "POSTREPLY".
Només cal que siguem curosos alhora de centrar la informació o preguntes en cada tema concret per tal de no tenir escampada la informació entre varies activitats. Baja, sentit comú.
Se m'oblidava, per tal de poder escriure al fòrum caldrà que us doneu d'alta com a usuaris. És molt senzill i ràpid. Des de la pàgina principal del fòrum cliqueu a "REGISTRAR-SE" a la part superior de la pàgina (us sortira una parrafada legal que heu d'acceptar i a continuacio ompliu el curt formulari per tal de donar d'alta l'usuari). Procureu de crear usuaris amb noms fàcils d'identificar pels altres membres. Per connectar-vos, des de la pàgina principal cliqueu a "INICIAR SESSIÓ".
Sentiu-vos lliures de crear activitats de prova per familiaritzar-vos amb el funcionament del fòrum. Si després no les podeu esborra m'ho dieu que em sembla que com a administrador ho puc fer tot, tot i tot (encara que no sàpiga com).
Apa doncs, ja em direu que us sembla.
cheers
Lotiopep
Lotiopep
Admin

Nombre de missatges : 94
Age : 50
Registration date : 19/11/2007

https://beguestants.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum